(စစ်ကိုင်းတံတား သမိုင်းကြောင်း သိလိုသူများ အတွက် အသေးစိတ် အချက်အလက်များ မျှဝေ ပါသည်။)
၁။ တံတားပုံစံ ဒီဆိုင်းဆွဲ သည့်နှစ် = ၁၉၂၄
၂။ ပုံစံရေးဆွဲသည့် ကုမ္ပဏီ = ရန်ဒဲလ်ပါးမားနှင့် ထရစ်တန် ကုမ္ပဏီ ( Redel Palmer & Trittion Com:)
၃။ ပုံစံရေးဆွဲသူ= မစ္စတာဂျေ အီစမ်ရိုလ် (အင်ဂျင်နီယာချုပ်)
၄။ ခန့်မှန်း ကုန်ကျစရိတ်= ၁၅,၅၇၇,၃၁၈ ကျပ်
၅။ တံတားအရှည်= ၃၉၄၈-ပေ
၆။ ကင်းလွတ်အမြင့်=၄၀-ပေ
၇။ ရေလယ်တိုင်= ၁၅-လုံး
၈။အမြင့်ဆုံးတိုင် ( FL – RL )= ၁၀၂-ပေ (ရေအောက်ကြမ်းပြင်မှ သံလမ်းထိ)
၉။ ခန်းပွင့် – ၃၅၀ ပေ = ၉-ခန်း ၊၂၅၀ ပေ = ၁-ခန်း ၊ ၆၀ ပေ= ၆-ခန်း
၁၀။ သံပေါင်ခုံးများ ထုက်လုပ်သည့် ကုမ္ပဏီ = ဘရိတ်ဝိတ် ( Braithwaite Com:)
၁၁။ အမှန်တကယ် ကုန်ကျစရိတ် = ၁၄,၃၀၀,၀၀၀ ကျပ် (စတာလင်ပေါင် တစ်သန်းခန့်)
၁၂။ စတင်ဆောက် လုပ်သည့် နှစ် = ၁၉၂၇
၁၃။ ပြီးစီး သည့်နှစ် = ၁၉၃၄
၁၄။ ဖွင့်လှစ် သည့်နေ့ = ၂.၁.၁၉၃၄
၁၅။ ဖွင့်လှစ်ပေးသူ = ဆာဟုချလင်စဒေါင် စတီဗင်ဆင် (မြန်မာပြည်ဘုရင်ခံ) ( Sir Hugh Lansdown Steven Son)
၁၆။စစ်ဒဏ်သင့်သည့်နေ့= ၃၀.၄.၁၉၄၂ ၊ ၂၃:၅၉ နာရီ
၁၇။ ပျက်စီးမှု = ရေလယ်တိုင် – ၇ ကျိုး ၊ ခုံးအမှတ် – ၇ နှင့် ၈ မြစ်ထဲ ပြုတ်ကျ
၁၈။ ပြင်ဆင် သည့်နှစ် = ၁၉၅၃
၁၉။ ပြီးစီး သည့်နှစ် = ၁၉၅၄
၂၀။ ပြန်လည် ပြုပြင် သည့်သူ = သီရိပျံချီ ဦးကြည်ဝင်း ခေါင်းဆောင်သည့် မြန်မာ အင်ဂျင်နီယာများ
၂၁။ ပြုပြင် ကုန်ကျစရိတ် = ၅၇၈၉၇၂၇ကျပ်
၂၂။ ပြန်လည် ဖွင့်လှစ် သည့်နေ့ =၂၇.၁၀.၅၄ ၊ ၁၀:၃၀ နာရီ
၂၃။ ဖွင့်လှစ်ပေးသူ = နိုင်ငံတော် သမ္မတကြီး သီရိသုဓမ္မ ဒေါက်တာဘဦး
စစ်ကိုင်းတံတား သမိုင်းကြောင်း သိလို သူများ အတွက် အသေးစိတ် အချက်အလက်များ ပြန်လည်မျှဝေ ပါသည် ။
No comments:
Post a Comment